Monday, September 27, 2010

kasih 
setahun telah berlalu dan dalam masa itu
aku berlajar melupakan kenangan cinta kita
sesungguhnya aku sedar diriku hanya membina 
impian tak pasti................................
kemesraanmu kian pudar dan kau pinta sebuah  
perpisahan dikala aku berada di rantauan
aku pasrah pada takdir cinta kita
cuma aku ingin mengucapkan terima kasih 
kerana kesetiaan menerimaku menjadi kekasih mu
walau seketika tapi cukup untuk mengajar aku
erti sebuah percintaan.....................................
aku tak kesal apa yang berlaku cuma aku ter kilan 
dan terluka dengan sikap mu................................
kasih
ternyata tiada kejujuran dan kesetian dalam hidupmu
demi kebahagianmu....................aku relakan perpisahan ini
dengan membawa bersama sekeping hati yang terluka 
aku rela sendiri daripada terus dipermaenkan.oleh
sikapmu itu.........................
maka berakhirlah sebuah cinta biarkan aku begini 
bersama kelukaan hati ini aku tabah mengharungi
ranjau kehidupan tanpa kepalsuan cintamu.........
usahlah dikenang lagi mungkin luka akan sembuh tetapi 
parutnya akan tetap ade
moga kita bahagia dengan haluan sendiri...................................................









No comments:

Post a Comment